مدیریت فروش

روندهای فروش  : 11 روند بزرگ فروش در سال جدید

روندهای فروش : 11 روند بزرگ فروش در سال جدید

روندهای فروش  : 11 روند بزرگ فروش در سال جدید

مقدمه

از آنجایی که امسال رو به پایان است، همه مشغول تدوین استراتژی برای سال آینده هستند. با رشد سریع هوش مصنوعی، سال آینده بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد. شخصی‌سازی سطح بعدی، ذخیره‌سازی هوشمند داده‌ها و تعامل فروش با کمک هوش مصنوعی تقریباً یک واقعیت هستند. با این حال، این پیشرفت ها فقط یک پوشش نقره ای هستند. حفاظت از داده ها و اخلاق فروش در مرکز تغییرات چشم انداز فروش در سال جدید قرار دارد.

 

با دقت بخوانید و به روندها توجه کنید – و ایجاد روابط بلندمدت و ثمربخش با مشتریان در سال نو آسان‌تر خواهد بود.

 

آموزش مدیریت فروش : پکیج آموزش ویدئویی و فایلهای اکسل کاربردی مدیریت فروش

 

اعتماد مشتری از طریق حفاظت از داده ها

<yoastmark class=

مشتریان از کسب و کارها می خواهند که به حریم خصوصی آنها احترام بگذارند. این واقعیتی است که چشم انداز فروش را شکل می دهد. اکثر مشتریان اکنون ایمنی داده های خود را ضروری می دانند.

 

بنابراین، چگونه از داده های مشتری خود محافظت می کنید؟

راه اندازی حفاظت از داده ها با گرفتن رضایت از مشتری آغاز می شود. با مشتریان خود در مورد اینکه چرا به داده های آنها نیاز دارید و چگونه می خواهید از آنها استفاده کنید شفاف باشید. هنگام ثبت نام مشتری، فرم رضایت را نشان دهید. مشتری شما باید بداند داده هایش به کجا می رود.

 

کنترل پروتکل های امنیتی شما نیز بسیار مهم است. به هر حال، عامل انسانی در 74 درصد از کل نقض داده ها نقش دارد. مطمئناً، آموزش دادن به اتاقی پر از بزرگسالان در مورد تنظیم رمزهای عبور خوب، باز نکردن فایل‌هایی که به آنها اعتماد ندارند و بررسی مجدد وب‌سایت‌هایی که روی آنها کلیک می‌کنند ممکن است ساده لوحانه به نظر برسد. با این حال، اگر یک ثانیه عواقب آن را به خاطر بسپارید، جلسه مربیگری امنیت سایبری چندان بد به نظر نمی رسد.

 

در اینجا یک چک لیست با چند مرحله اضافی برای ایمن سازی داده های مشتری وجود دارد:

 

✔️ در گفتن اینکه چرا داده های آنها را جمع آوری می کنید به مشتریان خود صادق باشید.

✔️ برای اطمینان از اینکه پروتکل های امنیتی شما به روز هستند، به طور مرتب با متخصصان تماس بگیرید.

✔️ تیم خود را آموزش دهید و حفاظت از داده ها و امنیت سایبری را بخشی از فرهنگ سازمانی کنید.

 

پیاده سازی اتوماسیون فروش

پیاده سازی اتوماسیون فروش

پیاده سازی اتوماسیون فروش

برخی از روندها آنقدر مُد روز هستند که به یک هنجار تبدیل می شوند. نمونه ای از این اتوماسیون فروش است.

یک تصور غلط رایج می گوید که وقتی سعی می کنید فرآیند را مقیاس بندی کنید، اتوماسیون خلاقیت و شخصی سازی را از شما می گیرد، اما اینطور نیست. این در واقع خلاقیت را تقویت می کند زیرا کارهای معمول و پرزحمت بیشتری را به نرم افزار اختصاصی واگذار می کنید. شما زمان بیشتری برای صرف طوفان فکری دارید و می توانید راه های خلاقانه تری برای فروش محصولات خود و شخصی سازی بهتر پیشنهادات خود بیابید. یک بازی برد – برد ❗

 

علاوه بر این، اتوماسیون فروش به کاهش ناکارآمدی فروش کمک می کند زیرا عوامل ناکارآمد و ورود دستی داده ها را از معادله حذف می کند. صرف نظر از اینکه مشتری چه درخواستی دارد – پاسخ در عرض چند ثانیه در مقابل آنها خواهد بود. این امر به لطف پایگاه داده یکپارچه برای تمام اطلاعات مشتری و حذف داده های ناقص یا معیوب و انتقال مشتری از یک فروشنده به فروشنده دیگر تا زمانی که شخصی واجد شرایط پاسخگویی به سؤال آنها باشد امکان پذیر است.

 

بهترین راه برای خودکارسازی فرآیند فروش، پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. به شما این امکان را می دهد که دسترسی خود را خودکار کنید، کمپین های قطره ای تنظیم کنید، قیف فروش خود را تجسم کنید، و آنها را به طور موثرتری مدیریت کنید.

 

شما فقط باید سیستم CRM خود را با دقت انتخاب کنید و سیستمی را بیابید که مناسب ترین عملکرد را برای مطابقت با جریان کاری کسب و کار شما ارائه می دهد. به عنوان مثال، برخی از سیستم های CRM یک ویژگی شگفت‌انگیز «جریان کاری» را برای جهش از یک سیستم CRM به یک مرکز رشد فروش اختصاصی ارائه می‌کند. ضبط فرم وب، کمپین‌های قطره‌ای و پیوند دادن به ایمیل تماس را خودکار می‌کند. الگوریتم‌ها و اعلان‌ها را آسان‌تر می‌کنند، زیرا گاهی اوقات سخت‌کوشی کار بسیار سختی است.

 

با این حال، این فقط یک سیستم CRM نیست که می تواند به شما در خودکارسازی فرآیند فروش کمک کند. همه چیز مربوط به بهینه سازی فرآیند فروش با ابزار نرم افزاری و/یا سخت افزاری در این دسته قرار می گیرد.

مقاله پیشنهادی : مشتری یابی : 35 نکته، تکنیک، الگو، و ابزار برای موفقیت در برابر مشتریان بالقوه

 

فروش مبتنی بر ارزش را اجرا کنید

فروش مبتنی بر ارزش را اجرا کنید

فروش مبتنی بر ارزش را اجرا کنید

به نظر غیر منطقی می رسد، اما بهترین نکته برای افزایش فروش در سال جدید این است که از تلاش برای فروش دست برندارید! بله، حتی زمانی که ما در آستانه یک رکود اقتصادی هستیم.

 

روزهایی که می‌توانستید یک پیشنهاد را به مشتری نشان دهید و از آنها انتظار داشته باشید که آن را بپذیرند، گذشته است، زیرا «پیشنهادی است که نمی‌توانند رد کنند». در سال نو، مشتریان حق دارند از چپ و راست پیشنهادات را رد کنند – با گران شدن همه چیز و کاهش قدرت خرید ، آنها باید مراقب باشند که پول خود را برای چه چیزی خرج می کنند.

 

البته، می توانید استراتژی فروش خود را بر اساس تخفیف دادن به افرادی که واقعا نیاز دارند بنا کنید. اما فکر نکنید که از بحران اقتصادی مستثنی هستید. دادن تخفیف هایی مثل اینکه فردایی وجود ندارد، احتمالاً قبل از هر چیز شما را ورشکست می کند.

 

بنابراین، در سال جدید، قبل از اینکه به تغییر قیمت ها متوسل شوید، باید درک سرنخ های خود را از پیشنهادات خود تغییر دهید. استراتژی فروش مبتنی بر ارزش را اجرا کنید.

 

اغلب، مشتریان بالقوه پیشنهادی را بدون اینکه به شما فرصتی برای توضیح بیشتر بدهند، تعطیل می‌کنند، زیرا فکر می‌کنند قیمت آن بسیار بالاست. فروش مبتنی بر ارزش بر این مشکل غلبه می کند. نیازها و خواسته های مشتریان بالقوه خود را قبل از تطبیق پیشنهادات خود با آنها شناسایی کنید.

کارشناسان فروش در سطح ورودی ویژگی های فروش را دارند. افراد حرفه ای نتایجی را که محصولشان برای خریدار ایجاد می کند، می فروشند. با برجسته کردن مزایایی که قرار است از آن بهره مند شوند، پیشنهاد را برای سرنخ ها جذاب کنید! محصول خود را بشناسید و درک کنید که چرا برای مشتریان کار می کند.

 

فروش از طریق رسانه های اجتماعی ضروری است

روندهای فروش : فروش از طریق رسانه های اجتماعی ضروری است

فروش از طریق رسانه های اجتماعی ضروری است

افزایش فروش رسانه های اجتماعی بیشتر ثابت می کند که «فروش آشکار» رو به نابودی است. اگر می خواهید فروش را افزایش دهید، باید ظریف و بی مزاحم باشید. فروش رسانه های اجتماعی به عنوان یک مفهوم چند سالی است که در چرخش شدید قرار گرفته است. با این حال، اگر در یکی دو سال گذشته صرفاً توصیه می شد که ذهن خود را در اطراف این مفهوم شکل دهید، در سال جدید فروش از طریق رسانه های اجتماعی یک تمرین ضروری برای ادامه فعالیت کسب و کار شما است.

 

به جای تلاش برای فروش محصول خود در در یک کانال، باید این ایده را در سر مشتریان بالقوه خود بکارید و به توسعه آن ادامه دهید. با حضور در کنار آنها، پاسخ دادن به سوالات آنها و به نمایش گذاشتن تخصص آنلاین، به ذهنشان وارد شوید. وقتی آنها به دنبال محصولی برای خرید هستند، شما باید اولین کسب و کاری باشید که به ذهن آنها می رسد.

 

اگر یک پروفایل تجاری در هر پلتفرم رسانه اجتماعی دارید، در حال حاضر در حال فروش در رسانه های اجتماعی هستید. اگر کنترل آن را ندارید؛ استفاده نکردن از استراتژی‌های صحیح، فعالیت رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بیش از آنکه به سود شما باشد، به فروش آسیب برساند. به طور فزاینده ای، کسب و کارها وارد روندهای بزرگ فروش می شوند.

 

در سال جدید، حداقل نیم ساعت در روز را به فعال بودن در رسانه های اجتماعی اختصاص دهید: پست بنویسید، تحقیقات بازار روشنگرانه را با نظرات متخصص بازنشر کنید، پست ها را لایک کنید و نظرات ارزشمندی بگذارید.

 

یکی از بزرگترین روندهای فروش در رسانه های اجتماعی در سال جدید، توسعه برند شخصی است. مدیران عامل، مدیران و سایر کارکنان یک شرکت باید در جهت ایجاد قدرت در رسانه های اجتماعی، به ویژه لینکدین، تلاش کنند. آنها باید اعتماد مخاطبان هدف و توجه آنها را جلب کنند. همچنین آنها را به طور ارگانیک به سمت محصولات هدایت کنند. مفیدترین تکنیک های فروش در رسانه های اجتماعی در سال جدید …

 

✔️ گوش دادن به رسانه های اجتماعی از طریق نظارت بر آنها.

✔️ ارسال پیام های مرتبط به فیدهای محتوای مشتریان احتمالی.

✔️ گروه های لینکدین، چت های تلگرام و کانال های اینستاگرام.

 

اگر به طور فعال از لینکدین برای فروش استفاده می کنید، ابزارهایی وجود دارند که می توانند فرصت ها را جذب کرده و آنها را مستقیماً به قیف فروش اضافه کنند. LinkedIn CRM می تواند این فرآیند را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

 

موفقیت مشتری با پشتیبانی درست مشتری

روندهای فروش : موفقیت مشتری با پشتیبانی درست مشتری

موفقیت مشتری با پشتیبانی درست مشتری

راه دیگر برای متقاعد کردن مشتریان برای تصمیم گیری خرید این است که آنها را متقاعد کنید که واقعاً به موفقیت تجاری آنها علاقه مند هستید. به جای تمرکز بر پشتیبانی مشتری برجسته، باید ارائه یک تجربه مثبت و جامع تر مشتری را در اولویت قرار دهید. تغییر تمرکز خود به سمت موفقیت مشتری، پایه و اساس این تفکر را شکل می دهد. اهمیت اجرای استراتژی موفقیت مشتری با تغییر اولویت‌های مشتری ناشی از همه‌گیری و بحران اقتصادی آتی چند برابر شده است.

 

دیگر تولید یک محصول باکیفیت و تبلیغ آن به مخاطب هدف مناسب کافی نیست. مشتریان بیش از هر زمان دیگری خواستار جزئیات مهم هستند. تا زمانی که صددرصد مطمئن نباشند راه حلی که پولشان را روی آن سرمایه گذاری می کنند برایشان کارساز خواهد بود، به آن رضایت نخواهند داد. شما باید برای مشتریان خود مناسب باشید تا به برند شما وفادار بمانند و فروش شما پایدار باشد.

 

32 درصد از مشتریان ادعا می کنند که تنها پس از یک تجربه منفی از برندی که دوستش دارند ، آنرا کنار می گذارند.

شما منتظر مشکلی نیستید تا بتوانید تخصص خود را به نمایش بگذارید و به سرعت آن را حل کنید. در عوض، شما فعالانه با مشتریان تماس می گیرید تا آنها را در مورد محصول خود و نحوه سودمندی آن برای کسب و کارشان آموزش دهید. در سال جدید، نقش یک کارشناس فروش و یک مدیر این است که پیشنهاد محصول یک کسب و کار را به گونه ای شخصی سازی کند که برای گردش کار و فرآیندهای خاص مشتری جذاب باشد.

 

در سال جدید، تعداد ارائه ها و بازدیدهایی را که تیم شما انجام می دهد را افزایش دهید. به مشتریان نشان دهید که چگونه می توانند به پتانسیل کامل خود دست یابند و بیشترین بهره را از محصول خود ببرند. استراتژی ارتباطی خود را با تماس های ارزیابی غنی کنید تا حساب های مشتریان خود را بررسی کرده و مزایایی را پیشنهاد دهید.

 

یکی دیگر از روند های فروش که در سال جدید بسیار زیاد خواهد بود، ایجاد رابطه مرتبط با موفقیت مناسب مشتری است.

مثل همیشه، باید مراقب نیازها و خواسته های مشتریان خود باشید. برای درک نحوه برخورد اقتصاد با آنها باید به طور مرتب با ایشان تماس بگیرید و بررسی کنید.

 

اگر نشانه‌ هایی از ریزش دارند و به دلیل مشکلات اقتصادی برای ادامه خرید از شما تلاش می‌کنند، به دنبال راه ‌حل‌های ممکن باشید. تسلیم شدن و تخفیف دادن محصول تا زمانی که آنها قادر به پرداخت قیمت کامل باشند، نه تنها آسیب چندانی به شما وارد نمی کند، بلکه به مشتری نشان می دهد که شما واقعاً به آنها اهمیت می دهید.

 

در پایان این نکته مهم است که ، رکود برای همیشه نیست. قرار است روزی به پایان برسد، اما رابطه مستحکمی که با مشتریان خود ایجاد کرده اید باقی خواهد ماند.

 

استفاده از قدرت فروش مبتنی بر داده

روندهای فروش : <yoastmark class=

فروش مبتنی بر داده – این روزها همه چیز مبتنی بر داده است. این روند در یک رویکرد روشمند برای جمع آوری، تجزیه و تحلیل و استفاده از داده ها برای توسعه استراتژی های فروش رشد می کند.

 

طبق تحقیقات Lucidchart: “فروش مبتنی بر داده سود را تا 8٪ افزایش در حالی که هزینه کلی عملیات را 10٪ کاهش می دهد.”

 

اما چگونه در آن موفق می شوید؟

 

متمرکز کردن جمع آوری داده ها در فروش مبتنی بر داده ضروری است. این تضمین می کند که داده ها از کانال های مختلف برای تجزیه و تحلیل آسان تر به یک سیستم یکپارچه مانند CRM جریان می یابد.

 

استفاده از این داده‌ها با ابزارهای تحلیلی، بینش‌هایی را به شما نشان می‌دهد که در غیر این صورت ممکن است به طور تصادفی به آن‌ها برخورد نکرده باشید. نظارت مستمر و تنظیمات مبتنی بر داده های جدید، استراتژی فروش را با پویایی بازار در حال تحول هماهنگ می کند. ابزاری را در دسترس داشته باشید که بتواند هجوم داده ها را مدیریت کند.

 

در اینجا طرحی برای ایجاد یک استراتژی فروش مبتنی بر داده آورده شده است:

 

➕ معیارهای مناسب را مشخص کنید.

برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید؟ درآمد دوره ای سالانه بالاتر، بازاریابی مشتریان واجد شرایط بیشتر یا مشتریانی از یک صنعت خاص؟ بدون اینکه بدانید چه چیزی را باید ردیابی کنید، نمی توانید بدانید چه داده هایی را جمع آوری کنید یا چگونه آن ها را تجزیه و تحلیل کنید.

➕ جمع آوری داده های خود را با کمک CRM متمرکز کنید.

اکثر سیستم های CRM مدرن به شما این امکان را می دهند که داده ها را از منابع مختلف به پایگاه داده مشتریان خود هدایت کنید. برخی از سیستم‌های CRM، به شما اجازه می‌دهند که آن داده‌ها را در لحظه خروجی بگیرید و تحلیل مناسبی بر روی آنها انجام دهید.

➕ بر اساس بینش هایی که از داده ها جمع آوری کرده اید، یک استراتژی فروش بسازید.

اگر از آنها استفاده نکنید، جمع آوری بینش چه فایده ای دارد؟

➕ داده های خود را مرور کنید و به طور مداوم در استراتژی خود تغییراتی ایجاد کنید.

 

معیارهای کلیدی عبارتند از:

 

❇️ نرخ تبدیل مشتریان بالقوه

❇️ ارزش طول عمر مشتری

❇️ زمان صرف شده در هر مرحله از چرخه فروش

❇️ هزینه جذب مشتری

❇️ امتیاز رضایت مشتری

آموزش بازاریابی دیجیتال : پکیج آموزش ویدئویی ، هندبوک (PDF) ، الگو و پاورپوینت دیجیتال مارکتینگ

تجربیات شخصی سازی شده چند کاناله

روندهای فروش : <yoastmark class=

سال های قبل ثابت شد که فرآیندهای خرید و فروش با سرعت نور در حال انتقال به دنیای دیجیتال هستند. برخی از معاملات در حال حاضر در Metaverse اتفاق می افتد.

 

درصد زیادی از سفر خریدار به دلیل در دسترس بودن حجم عظیمی از اطلاعات در حال حاضر مستقل است. در نتیجه، پیش‌بینی دقیق زمان ورود خریدار به قیف فروش غیر ممکن است. می تواند در هر مرحله ای اتفاق بیفتد. علاوه بر این، خریداران دیگر به یک کانال وابسته نیستند.

 

فروشندگان باید این را در هنگام توسعه استراتژی فروش خود برای سال آینده در نظر بگیرند. خریداران مختلف ترجیحات متفاوتی دارند، به این معنی که نمی توانند انتظار داشته باشند که رویکرد یکسان برای همه کارساز باشد.

 

طیف وسیعی از کانال‌های مختلف را برای ارائه خدمات به خریداران راه‌اندازی کنید تا آنها بتوانند هر کدام از بهترین ها را که ترجیح می‌دهند انتخاب کنند. بدون توجه به کانالی که هر مشتری انتخاب می کند، باید از ثبات تجربه مشتری اطمینان حاصل کنید. شما باید بتوانید انتخاب تغییر کانال های مختلف را بدون از دست دادن هیچ اطلاعاتی برای یک تجربه خرید بدون درز ارائه دهید. برای انجام این کار، لازم است بسیاری از کانال های تبلیغاتی، توزیع و خرید مختلف را آزمایش کنید. یکی یکی امتحان کنید.

 

ویدیو برای فروش

روندهای فروش : ویدیو برای فروش

ویدیو برای فروش

یک تصویر ارزش هزاران کلمه را دارد. استاندارد فیلم ها 24 فریم در ثانیه است، بنابراین می توانید تصور کنید که یک کلیپ ویدیویی کوتاه با اطلاعات مناسب می تواند چقدر ارتباط برقرار کند! قرنطینه‌های بین‌المللی دنیا را وارد یک جنون جهانی کرده است: زوم، گوگل میت، تیم‌های مایکروسافت، یوتیوب، نتفلیکس و هولو. تصاویر سریعتر از همیشه جلوی چشمان ما می چرخند و ما به آن عادت می کنیم.

 

در سال جدید، از ویدیو استفاده کنید و از محتوای متنی طولانی فاصله بگیرید تا ارزش پیشنهاد خود را به اشتراک بگذارید. سالهای قبل شاهد ورود بزرگ ویدیویی به دنیای فروش بود.

 

موضوعی که حاوی کلمه “ویدئو” است 8 برابر بیشتر احتمال دارد باز شود.

ردیابی ویدیو بینش هایی را در مورد اینکه بینندگان چه مقدار از محتوا را تماشا یا رد می کنند، می دهد.

 

فروش اخلاقی چیست و چرا مهم است؟

روندهای فروش : <yoastmark class=

فروش اخلاقی در مورد ایجاد پل اعتماد با مشتریان از طریق صداقت، شفافیت و انصاف است. به عنوان مثال، در برخی برندها، اعتماد در قلب تعاملات با مشتری قرار دارد.

 

فروش اخلاقی به معنای فروش برای فروش نیست، بلکه فروش برای پیشبرد کسب و کار مشتری است. یک فروشنده اخلاقی بودن به معنای معرفی یک مشتری بالقوه به راه حلی است که ممکن است به طور تصادفی با آنها برخورد نکرده باشند.

 

تحقیقات نشان می دهد که 84 درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید، اخلاق و ارزش های یک تجارت را در نظر می گیرند. 63 درصد از مشتریان خواهان شیوه های تجاری اخلاقی بیشتری هستند.

 

 

در اینجا مزایای حرکت در جریان اخلاقی وجود دارد:

 

✳️ افزایش وفاداری مشتری

✳️ شهرت درخشان برند

✳️ حضور در بازار رقابتی.

 

و در اینجا یک راهنمای مختصر در مورد نحوه فروش اخلاقی وجود دارد:

 

ارتباطات خود را شفاف و صادقانه نگه دارید.

به وعده های خود عمل کنید.

به حریم خصوصی و داده های مشتری احترام بگذارید.

مشتریان خود را با جریان مداوم ارتباطات آزار ندهید.

قیمت گذاری منصفانه را توسعه دهید و شیوه های قرارداد خوب را حفظ کنید.

فرهنگ رفتار اخلاقی را در تیم فروش خود پرورش دهید.

مشتریان شما از شما می خواهند که هنگام فروش به آنها احترام بگذارید. برخی بیشتر از خرج کردن به دنبال کمک هستند. به مشتریان خود نشان دهید که موفقیت آنها را به اندازه موفقیت خود می خواهید.

 

هوش مصنوعی (AI) قدرت را در دست گرفته است

رودندهای فروش : <yoastmark class=

شما نمی توانید اهمیت پیش بینی و تحلیل در فرآیند فروش را نادیده بگیرید. تا حدودی می توان آن را ستون فقرات فروش دانست. تیم های فروش باید تجزیه و تحلیل کاملی از معیارها انجام دهند تا انتخاب استراتژی های خود را توجیه کنند و عملکرد فعلی شان را ارزیابی کنند.

 

بدیهی است که در سال جدید، تجزیه و تحلیل ساده تر، دقیق تر و به طور قابل توجهی زمان بر شود. گام به گام، هوش مصنوعی تمام جنبه های زندگی ما را در اختیار می گیرد. تجزیه و تحلیل فروش نیز از این قاعده مستثنی نیست. پیش ‌بینی ‌های فروش که با کمک نرم ‌افزار مجهز به هوش مصنوعی شکل می‌گیرند، می‌توانند از دقت بالایی برخوردار باشند و از شما در برابر خطر از دست دادن تقاضا در بازار محافظت کنند. تقریباً هر محصول مبتنی بر هوش مصنوعی بینشی را ارائه می دهد که می تواند به شما بگوید کدام فعالیت ها خوب عمل می کنند و کدام یک باید تغییر کنند.

برخی از کارهای فروش را که می توان با استفاده از هوش مصنوعی بهبود بخشید عبارتند از :

 

بررسی روند خرید مشتریان، جمع آوری و تفسیر داده ها.

ارائه پیشنهادات به مشتریان بر اساس خریدهای اخیر.

پیش بینی و برنامه ریزی روند خرید و فروش.

 

یک تجربه مکالمه ای مشتری

روندهای فروش : یک تجربه مکالمه ای مشتری

یک تجربه مکالمه ای مشتری

نمی توان گفت که تماس سرد مربوط به گذشته است، زیرا اگر راه های خود را داشته باشید هنوز هم می توانید با کمی تماس سرد قدیمی معجزه کنید. اما… قطعاً شما را اذیت خواهد کرد. در سال جدید، کسب و کارها با کمک چت زنده و چت بات ها فروش خود را بهبود می بخشند!

 

این ادامه مستقیم روند قبلی است. تجربه مکالمه ای مشتری ارتباط نزدیکی با افزایش محبوبیت هوش مصنوعی در فروش دارد. این امر به شخصی سازی بهتر ارتباطات از طریق مکالمه مداوم بین تجارت و مشتری دلالت دارد. اگر سابقه بین خود و مشتریان تان را بدانید، می توانید راه حل های بهتری به آنها ارائه دهید!

 

در صورتی که شرکت از طریق چت زنده پشتیبانی ارائه دهد، 52٪ از مصرف کنندگان احتمال بیشتری برای خرید مجدد دارند.

علاوه بر این، 79٪ از شرکت ها می گویند که چت زنده نتایج مثبتی برای فروش و درآمد داشته است، به طوری که 47٪ از مصرف کنندگان آماده خرید کامل از یک چت بات هستند.

 

76 درصد از خریداران B2B برای صحبت حضوری یا تلفنی از یک شخصی کمک می خواهند.

حدود 15٪ مایلند با یک شرکت تکراری صحبت شخصی کنند.

تنها 4 درصد از خریداران ترجیح می دهند همیشه به صورت دیجیتالی ارتباط برقرار کنند.

 

نتیجه گیری از روند فروش در سال جدید

رقابت باعث نوآوری می شود، اما پیامدهای یک بحران جهانی نیز همینطور است.

 

ما باید هر کسی که سناریوی نمایشی بزرگ را می نویسد، انتخاب کنیم زیرا این نتیجه ای بود که سال گذشته هنگام پیش بینی روند فروش برای سال بعد انجام داده ایم.

هیچ کس نمی دانست که سختی های اقتصادی مرتبط با ویروس کرونا صرفاً آغاز یک دوره جدید است.

واضح است که ما در آستانه ورود به یک دوره چالش برانگیز هستیم – اما نگران نباشید! جایی که یک کسب و کار تهدیدها را می بیند، دیگری فرصت ها را می بیند.

این به شما بستگی دارد که آیا شرکت شما در جلو و مرکز اجرای استراتژی های جدید خواهد بود یا خیر.

و به یاد داشته باشید، شما مجبور نیستید هر روند فروش را که وجود دارد اتخاذ کنید. تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد روندهایی را انتخاب کنید که برای شما بهترین کارآیی را دارند و از مزایای کسب و کار پیشرو بودن که در رکود اقتصادی شکوفا می شود لذت ببرید.

منبع : nethunt

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *