مدیریت فروش

دوره های مدیریت فروش : دوره های حرفه ای و تخصصی برای مدیران فروش

دوره های مدیریت فروش دوره های حرفه ای و تخصصی برای مدیران فروش

همیشه یکی از سوالات مدیران فروش پیدا کردن دروه های مدیریت فروش است. ما در این مقاله برای شما توضیح داده و دوره های مهم مدیریت فروش را نیز به شما معرفی می کنیم .

اما چرا گذراندن دوره های تخصصی مدیریت فروش مهم است ؟

مقدمه

نوبت به چند سوال دردناک رسیده است…

  1. آیا احساس می کنید به اندازه یک مدیر خوب نیستید و به عنوان یک مدیر فروش حرفه ای عمل نمی کنید؟
  2. هنوز برای اینکه تیمتان به تارگت ماهانه خود برسد می جنگید؟
  3. در انتقال مهارت ها به اعضای تیم تان مشکل دارید؟
  4. تا به حال فرآیند استخدام یک فروشنده برای تیم خود را طی کرده اید که بعداً ناامید شوید؟
  5. هرگز احساس کرده اید که کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و مهم نیست که چقدر سریع با آنها کنار می آیید؟

اگر به موارد فوق “نه” پاسخ دادید – تبریک می گویم. شما یک مدیر فروش متولد شده اید و اکنون باید یک برنامه یادگیری برای مدیران فروش دیگر شروع کنید.

اگر حداقل به یکی از این سؤالات “بله” پاسخ دادید – نترسید. همیشه جای پیشرفت وجود دارد، و شما خوش شانس هستید که با این مقاله مواجه شدید!

به خواندن ادامه دهید تا در مورد بهترین دوره های مدیریت فروش برای مدیران فروش بیشتر بدانید. این مقاله به شما کمک می‌کند تا به رهبر مطمئن‌تری در فروش تبدیل شوید و نتایج مالی بهتری را برای شرکت به ارمغان بیاورید.

چرا مدیران فروش نیاز به شرکت در دوره های مدیریت فروش دارند؟

همه‌گیری کووید-19 تأثیر شگرفی بر اقتصاد جهان داشت. در حالی که برخی از شرکت ها نتوانستند خود را با واقعیت های جدید وفق دهند و از کار افتادند، بسیاری از شرکت های جدید ظهور کردند.

بسیاری از کارمندان سابق شرکت شغل خود را ترک کردند تا کارآفرینی را دنبال کنند.

در واقع، طبق داده‌های اداره سرشماری آمریکا، تعداد ثبت ‌نام‌های تجاری جدید در ایالات متحده در سال اول همه‌گیری 24 درصد و در سال  2021،  28 درصد افزایش یافته است.

این 4.3 میلیون کسب و کار جدید در یک سال، فقط در یک کشور است.

دنیای تجارت مثل همیشه رقابتی است. و اگر کسب و کارها می خواهند به کسب درآمد ادامه دهند، باید در برنامه های آموزشی برای متخصصان فروش خود سرمایه گذاری کنند.

اولین صف برای آموزش؟ مدیران فروش .

این به این دلیل است که آنها مطمئناً می توانند به عنوان مثال رهبری کنند. اما آنها همچنین باید مستقیماً مسئول استراتژی فروش شرکت و عملکرد تیم خود باشند.

یک برنامه آموزشی فروش خوب طراحی شده می تواند به مدیران فروش کمک کند تا…

  • استراتژی فروش را به تارگت فروش مرتبط کنند
  • ارزیابی عملکرد موثر انجام دهید
  • گلوگاه ها را در فرآیند فروش مشاهده و با موفقیت آنها را برطرف کنند
  • افراد مناسب را برای تیم فروش جذب و استخدام کنند
  • درک بهتر و ارتباط با فروشندگان
  • مدیریت بهتر زمان و تفویض اختیار به سایرین
  • مربیگری تیم فروش برای دستیابی به نتایج بهتر

شما تنها در صورتی می توانید از مزایای دوره های تخصصی مدیریت فروش استفاده کنید که در برنامه مناسب شرکت کنید. دوره های آموزشی منظم مدیریت فروش که برای نمایندگان فروش طراحی شده‌اند، کار چندانی برای مدیران نخواهد داشت.

این به این دلیل است که پست مدیر فروش یک موقعیت ابتدایی نیست.

شما به عنوان یک فرد عادی به خواب نمی روید و به عنوان یک مدیر فروش از خواب بیدار نمی شوید. تا زمانی که آن ترفیع را دریافت کنید، باید تجربه عملی در فروش داشته و همه چیزهایی را که برنامه های آموزشی دوره های تخصصی مدیریت فروش پوشش می دهند، را بدانید.

شما در حال حاضر عمیقاً در کاوشگری، گسترش فروش سرد، مذاکره فروش و تکنیک‌ها و استراتژی‌های بسته شدن معامله هستید.

زمان آن رسیده که بر نوع کاملاً متفاوتی از مهارت تسلط پیدا کنید. بیاموزید که چگونه این دانش را به تیم خود منتقل کرده، زیردستان خود را سازماندهی ، و آنها را آموزش دهید. همچنین به طور موثر از استعدادهای آنها برای فروش بیشتر استفاده کنید.

بهترین دوره های مدیریت فروش کدامند ؟

در اینجا ما فهرستی از بهترین دوره های آنلاین مدیریت فروش که در وب سایت مارکتینگ پلاس ارائه شده را به شما معرفی می کنیم.

دوره آموزش مدیریت فروش

آموزش مدیریت فروش پکیج آموزش ویدئویی ، فایل اکسل دوره مدیریت فروش

آموزش مدیریت فروش پکیج آموزش ویدئویی ، فایل اکسل دوره مدیریت فروش

لینک خرید دوره : آموزش مدیریت فروش 

شاید به جرات بتون گفت مهمترین دوره آموزشی برای یک مدیر فروش به منظور یادگیری اصولی و حرفه ای مدیریت فروش ، پکیج آموزش مدیریت فروش باشد.

ما در این پکیج از اصول ابتدایی تا پیشرفته فروش به همراه ارائه مثالهای کاربردی همراه با ارائه فایل های اکسل در اختیار مخاطبان قرار می دهیم.

این یکی از دوره های  آموزش مدیریت فروش است که هر فردی برای حرفه ای شدن در این پست به آن نیاز دارد. این دوره تخصصی شامل 8 فصل با عناوین زیر است :

فصل اول : تعریف فروش و مدیریت فروش

  • تعریف فروش و مدیریت فروش
  • تفاوت فروش و بازاریابی
  • سلسله مراتب شغلی در فروش
    • کارآموز فروش
    • دستیار فروش
    • فروشنده
    • سرپرست فروش
    • مدیر فروش
    • مدیر فروش منطقه ای
    • مدیر فروش ناحیه

فصل دوم : انواع فروش و ساختارهای فروش

در این فصل موارد زیر به شما آموزش داده می شود :

 

  • فروش B2B و انواع آن
  1. فروش تدارکات
  2. فروش توزیعی
  3. فروش خدمات
  • فروش B2C و تفاوت آن با فروش B2B
  • فروش آفلاین و فروش آنلاین
    • چرا باید هر دو فروش را داشته باشیم ؟
    • مزایا و معایب این روش کدامند ؟
    • چطور مقاومت سازمانی در برابر فروش آنلاین را مدیریت کنیم ؟
  • سه مولفه اصلی واحد فروش
  • انواع ساختار فروش
    • خط مونتاژ – The assembly line
    • ساختار جزیره ای – The island
    • ساختار غلافی یا پاد – The pod
    • ساختار جغرافیایی یا منطقه ای – Geography/Territory
    • ساختار کالائی / خدماتی – Goods/Services line
    • ساختار مبتنی بر بازار – Market-Based Structure
    • ساختار ترکیبی – Hybrid

فصل سوم : پیش بینی فروش

در این فصل موارد زیر به شما آموزش داده می شود :

 

  • مقدمه و تعریف
  • نیاز پیش بینی فروش در عملکردهای مختلف مدیریتی
  • دلایل انجام پیش بینی های فروش
  • فاکتورهای انتخاب مدل پیش بینی
  • چگونه از پیش بینی فروش خود برای بودجه بندی استفاده کنید؟
  • نحوه ایجاد پیش بینی فروش
  • آیا پیش بینی فروش باید براساس حجم باشد یا میزان ريالی فروش ؟
  • مفروضات پیش بینی فروش
  • پیش بین فروش با اکسل
  • آزمون عملی شماره 2

فصل چهارم : تارگت فروش و نحوه ایجاد آن

در این فصل موارد زیر به شما آموزش داده می شود :

  • تارگت فروش چیست و چرا مهم است ؟
  • انواع تارگت
    1. تارگت بر اساس بازه زمانی
    2. تارگت کالایی
  • تارگت ریالی
  • نکات حرفه ای در تعیین هدف فروش
  • ارائه مثال کاربردی تارگت محصول با اکسل
  • نحوه محاسبه تارگت فروش و اعلام به تیم فروش به همراه فایل اکسل
  • آزمون عملی شماره 3

فصل پنجم : پورسانت فروش و انواع آن

در این فصل موارد زیر به شما آموزش داده می شود :

  • مقدمه ای بر پورسانت فروش
  • تفاوت پورسانت فروش با پاداش
  • انواع پورسانت
    1. پورسانت در بازار مصرفی
    2. پورسانت فروش در بازار صتعتی
    3. پورسانت فروش در بازار خدمات
  • روش برنامه ریزی و پیاده سازی پورسانت کالایی
  • بزرگترین اشتباهات در بکارگیری پورسانت فروش
  • آزمون عملی شماره 4

فصل ششم : پروموشن های فروش و نحوه ایجاد یک سبد تخفیف

در این فصل موارد زیر به شما آموزش داده می شود :

  • مقدمه ای بر پروموشن فروش
  • تعاریف
  • انواع پروموشن فروش
    • پروموشن های خرده فروشی
    • پروموشن های تجاری
    • پروموشن های مصرف کننده
    • پرموشن های اینترنتی
    • چگونه پروموشن ها بر فروش تاثیر می گذارند
  • تخفیف فروش
  • چطور در یک شرکت خدماتی تخفیف فروش ایجاد نماییم ؟
    • تخفیف فروش در موسسات آموزشی
    • تخفیف فروش در شرکت خدمات نرم افزاری
    • تخفیف در شرکت خدمات دیجیتال
  • چطور در یک شرکت فعال در بازاریابی صنعتی تخفیف فروش پیاده سازی کنیم ؟

فصل هفتم : مدیریت زمان و برنامه ریزی قلمرو فروش

در این فصل موارد زیر به شما آموزش داده می شود :

  • مقدمه ای بر مدیریت زمان در مدیریت فروش
  • اصول اولیه در مدیریت زمان
  • مدیریت زمان برای خود
  • در اختیار بودن
  • هنر تفویض اختیار
  • وظایفی که می توان آنها را محول کرد
  • وظایفی که نبایستی محول شود
  • نکات مهم در مورد تفویض اختیار
  • برنامه ریزی منطقه فروش
  • فروش تیمی
  • رتبه بندی مشتریان فعلی و جدید
  • گزارش های فروش

فصل هشتم : آموزش ، مربیگری و مشاوره در فروش

در این فصل موارد زیر به شما آموزش داده می شود :

  • روش های آموزش بر اساس سبک های یادگیری
  • سبکهای یادگیری چندگانه
  • مفاهیم اصلی تقویت
  • اصول تقویت
  • تقویت در آموزش
  • چرخه آموزش
  • آموزش نیروی جدید
  • بازیکنان تیم فروش فعلی
  • مربیگری و مشاوره
  • جلسات هدف گذاری

دوره تخصصی آموزش برنامه ریزی فروش

الگوی برنامه فروش : آموزش ، هندبوک ، فایل اکسل و اکشن پلن فروش

الگوی برنامه فروش : آموزش ، هندبوک ، فایل اکسل و اکشن پلن فروش

لینک خرید دوره : الگوی برنامه فروش / پلن فروش

هیچ مدیر فروشی نمی تواند بدون ارائه یک برنامه حساب شده و منظم به تارگت فروش سازمانی دست یابد. در همین راستا مارکتینگ پلاس یک دوره حرفه ای آموزش مدیریت فروش با عنوان الگوی برنامه فروش ارائه داده است.

  • قالب خام اکشن پلن فروش به همراه راهنما و نمونه
  • هندبوک PDF آموزش پلن فروش
  • ویدیوی آموزش پلن فروش
  • فایل اکسل شامل محاسبه پیش بینی و تارگت فروش و داشبورد تحلیل داده های فروش

دوره حرفه ای تحلیل داده های فروش

<yoastmark class=

لینک خرید دوره : آموزش تحلیل داده های فروش

یکی از مهارتهای تخصصی هر مدیر فروش تسلط بر تحلیل داده های فروش است. تا زمانی که شما نتوانید درک درستی از داده های فروش و نحوه استفاده از آنها داشته باشید ، قطعا نمی توانید به اهداف خرد و کلان مورد نظر سازمان در فروش دست یابید.

این دوره آموزشی مدیریت فروش با عنوان آموزش تحلیل داده های فروش با مضامین زیر ارائه شده است :

  • هندبوک PDF آموزشی در مورد اصول تحلیل داده های فروش
  • ویدیوهای آموزشی تحلیل داده های فروش
  • پاورپوینت آموزش تحلیل فروش
  • اکسل آماده آنلیز داده های فروش

دوره آموزش پورسانت فروش

فایل اکسل محاسبه پورسانت فروش + ویدیوهای آموزشی مفهوم پورسانت و استفاده از فایل های اکسل

فایل اکسل محاسبه پورسانت فروش + ویدیوهای آموزشی مفهوم پورسانت و استفاده از فایل های اکسل

لینک خرید دوره : آموزش پورسانت فروش

به جرات می توان گفت دغدغه بسیاری از مدیران فروش پیاده سازی و محاسبه پورسانت فروش است. ما در دو مورد از دوره های مدیریت فروش این موضوع را پوشش داده یم. هم در پکیج آموزش مدیریت فروش و هم در دوره ای با عنوان آموزش پورسانت فروش به این موضوع پرداخته ایم.

این دوره شامل :

  • ویدیوی آموزش مفهوم پورسانت
  • فایل اکسل محاسبه پورسانت ثابت
  • فایل اکسل محماسبه پورسانت پله ای
  • فایل اکسل محاسبه پورسانت کالایی
  • ویدیوهای آموزش نحوه استفاده از فایل های اکسل

شما عزیزان می توانید این دوره های مدیریت فروش را در وب سایت مارکتینگ پلاس به صورت آنلاین خریداری و مشاهده نمایید.

2 نظر در “دوره های مدیریت فروش : دوره های حرفه ای و تخصصی برای مدیران فروش

  1. قاسم گفت:

    به نظرم خیلی از مدیران فروش به خصوص در مجموعه های بزرگ اصلا اهمیتی به دوره های آموزشی نمیدن و ملاک شون بیشتر تجربه است تا دانش و یادگیری .

  2. شاهین گفت:

    سلام بسیار وب سایت حرفه ای دارید من دوره های مدیریت فروش که در این مجموعه عنوان کردید را خریداری کردم به جرات میتونم بگم تخصص تون در ترکیب کاربرد و تئوری بی نظیر هست . درود بر شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *